Aerobiczna Szóstka Weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera

Spis treści:


Ćwiczenia należy wykonywać na płaskim podłożu. W każdym ćwiczeniu (oprócz 5.) w momencie maksymalnego napięcia mięśni należy utrzymać napięcie przez 3s (pozycja pokazana na obrazkach). Poszczególne elementy należy wykonywać w cyklach według harmonogramu.

a6w_1 Pierwsze ćwiczenie polega na naprzemiennym unoszeniu nóg i zatrzymywaniu ich, gdy ułożone są pod kątem prostym. Przy unoszeniu nogi równocześnie podnosimy barki i wyciągamy ręce do kolan (ale nie przytrzymujemy kolan rękami!).
a6w_2 Drugie ćwiczenie należy wykonywać tak samo, jak pierwsze, z tą różnicą, że teraz podnosimy obie nogi jednocześnie.
a6w_3 Trzecie ćwiczenie jest modyfikacją pierwszego – zamiast wyciągać ręce przed siebie, układamy je na karku.
a6w_4 W ćwiczeniu czwartym wykonujemy ten sam ruch, co w trzecim, ale tym razem podnosimy obie nogi razem.
a6w_5 Ćwiczenie piąte to tzw. „rowerek”. Naprzemiennie podnosimy nogi aż do ustawienia pod kątem prostym. Ręce trzymamy na karku. Ważne: w tym ćwiczeniu nie zatrzymujemy się w momencie napięcia mięśni, tylko wykonujemy daną ilość powtórzeń.
a6w_6 Ostatnie ćwiczenie polega na jednoczesnym podnoszeniu obu wyprostowanych i złączonych nóg oraz barków. Wyprostowane ręce trzymamy przed sobą, tak, jak pokazano na obrazku.
Czytaj dalej: « Wstęp - o treningu. | Harmonogram treningu. »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *