Aerobiczna Szóstka Weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera

Spis treści:


Efekty ćwiczenia będą zależały od wielu czynników. Oprócz samych ćwiczeń istotna jest również dieta, ale można założyć, że jeśli osoba ćwicząca nie zacznie jeść/więcej bądź gorzej to efekty będą widoczne. Aby mięśnie brzucha były dobrze zarysowane, ważne jest pozbycie się warstwy tłuszczu z brzucha. Pomóc w tym mogą odpowiednia dieta i dodatkowe ćwiczenia aerobowe. Abstrahując od cech indywidyalnych, wykonujący Aerobiczną Szóstkę Weidera mogą oczekiwać następujących korzyści:

  • zmniejszenie obwodu pasa, redukcja tkanki tłuszczowej brzucha
  • rozwinięcie wszystkich głównych grup mięśni brzucha
  • poprawa siły i wytrzymałości mięśni brzucha
  • ogólna poprawa kondycji
  • poprawa samopoczucia, pewności siebie

Rozpoczynający przygodę z A6W często wspominają o efektach widocznych już po 10 dniach ćwiczeń!

Czytaj dalej: « Harmonogram treningu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *