Aerobiczna Szóstka Weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera

Spis treści:

Poniżej prezentujemy dwa warianty harmonogramu Aerobicznej Szóstki Weidera.

Wariant 1.:

a6w_harmonogram_1Wariant 2. (jeden dzień przerwy w tygodniu):a6w_harmonogram_2

Jak wykonywać ćwiczenia według harmonogramu?
Przykład: wykonujemy 3. dzień pierwszego tygodnia.
Według tabelki mamy zaplanowane 2 serie, w każdej z nich będziemy wykonywać pełny cykl ćwiczeń, w każdym ćwiczeniu wykonamy 6 powtórzeń, czyli:

Seria 1.
Ćwiczenie 1. – 6 powtórzeń na każdą nogę (czyli łącznie 12).
Ćwiczenie 2. – 6 powtórzeń
Ćwiczenie 3. – 6 powtórzeń na każdą nogę (czyli łącznie 12).
Ćwiczenie 4. – 6 powtórzeń
Ćwiczenie 5. – 6 powtórzeń
Ćwiczenie 6. – 6 powtórzeń
Seria 2.
Ćwiczenie 1. – 6 powtórzeń na każdą nogę (czyli łącznie 12).
Ćwiczenie 2. – 6 powtórzeń
Ćwiczenie 3. – 6 powtórzeń na każdą nogę (czyli łącznie 12).
Ćwiczenie 4. – 6 powtórzeń
Ćwiczenie 5. – 6 powtórzeń
Ćwiczenie 6. – 6 powtórzeń

Między seriami wskazany jest odpoczynek długości 1-3 minut. Według innej wersji przerwy mogą być znacznie dłuższe, ważne jest tylko, by wykonać wszystkie serie zaplanowane na dany dzień.

Czytaj dalej: « Opis ćwiczeń. | Efekty - czego możesz się spodziewać? »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *