Program 100 pompek

Program 100 pompek

Spis treści:

Nie jest to program dla tych, którzy chcą nabrać dużej masy mięśniowej. Trening ma charakter wytrzymałościowy.

Na jakie efekty można liczyć:

  • Rozwój wielu partii mięśniowych: klatki piersiowej, barków, ramion, brzucha, mięśni tułowia.
  • Poprawa wytrzymałości wymienionych wyżej grup mięśniowych
  • Poprawa kondycji
  • Ładniejsza sylwetka
  • Wzrost siły (dotyczy przede wszystkim osób, które wcześniej nie ćwiczyły)
  • Satysfakcja, możliwość zaimponowania znajomym 😉
Czytaj dalej: « Harmonogram

4 comments on «Program 100 pompek»

  1. asa pisze:

    Dlaczego w treningu od 31 (pompek w teście) są tylko 3 serie?

    1. trenujacy pisze:

      Zauważ, że od 31 (pompek w teście) tabelka się „obraca” (bo jest więcej serii do wykonania (ale właściwy trening rozpisany na tylko 3 dni z przerwami) – łatwiej to pokazać w pionie). Od tego momentu faktycznie dni ćwiczeniowych jest tylko 3, za to wysiłek coraz dłuższy. 🙂
      Pozdrawiamy!

  2. MarPol pisze:

    Rozumiem, że po skończeniu pierwszych 6 dni ćwiczeń przchodzimy do następnego poziomu? Dajmy na to, że uzyskałem wynik 39, czyli jest w przedziale 36-40 pompek w teście, to po wykonaniu tego przechodzę do 41-45?

  3. Fitnesowiec pisze:

    Według wytycznych Księgi Rekordów Guinessa pompka liczy się wtedy gdy kąt zgięcia w łokciu wynosi 90 stopni – prawie dotknąć klaty jest mocno nie określone, łatwiej właśnie patrzeć na łokieć i ocenić kąt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *